Morjens kaikille mun blogia selanneille! Mä voinki tässä kertoo, mikä on koko maailman paras urheilulaji. Koripallo! Ja kuka minä olen? Mä olen nanne, meidän joukkoeen Michael Jordan numerolla 23# ;D.  Ja mistäkö mut tavoittaa? Sähköpostilla tai mesellä [email protected] tai sitten selailemalla ja kommailemalla kuviini www.ii2.org/nannemoi tai www.irc-galleria.net/nannemoi. Että sinne sitten vaan! :D Jaa, terveiset menee Jampulle, kuka autto mua tekee tätä vitun siistii blogia, ja tässä sitä nyt ollaan; kaikkien lukijoiden tavoiteltavissa :D joten, hyvää uuttavuotta odotellessa, voisin kohta puoliin mennä ostamaan muutaman raketin... ja lähteä korisharkkoihinkin :D

 

Hello for everyone who have been glancing through my pages! I can tell ya now, what is the best sport in the world. Basketball! And who am I? I'm nanne, our team's Michael Jordan, with game number 23# ;D. And where can you reach me? With e-mail or msn messenger [email protected] or then watching and comment my photos www.ii2.org/nannemoi or www.irc-galleria.net/nannemoi. So, look at those! :D And, these compliments are going for Jamppu, who helped me to do this fucking cool blog, and here we are; reachable for all the readers :D so, waiting for good new year, i would go and buy a few rockets... and go to the basketball exercises :D